Northern Computer Innovations Ltd
3/5
Détails
Information
Évaluations
Localisation

Produits et services

  • Technicien en informatique,
  • Haut-parleur d'ordinateur,
  • Réparation d'ordinateurs,
  • Périphérique d'ordinateur,
  • Pièces d'ordinateur,
  • Écran d'ordinateur,
    • Nettoyage d'ordinateurs,
    • Suppression de logiciel espion,
    • Carte mère,
    • Réparation d'ordinateurs portables,
    • Disque dur,
    • Soutien technique,
  • plus...
  • moins...

Marques disponibles

  • Viewsonic,
  • Verbatim,
  • Toshiba,
  • Sony,
  • Seagate,
  • Sandisk,
    • Samsung,
    • Saitek,
    • Panasonic,
    • Microsoft,
    • Memorex,
    • Logitech,
    • Linksys,
    • Lg,
    • Lexmark,
    • Lenovo,
    • Lacie,
    • Kensington,
    • Intel,
    • Ibm,
    • Hewlett-packard,
    • Epson,
    • Dell,
    • D-link,
    • Brother,
    • Benq,
    • Belkin,
    • Asus,
    • Acer,
  • plus...
  • moins...

Langues parlées

  • Anglais,
Localisation
910 Memorial Ave, Thunder Bay ON P7B 3Z9
Information utile

Heures d'ouverture *Horaire des Fêtes

Lundi
Mardi
Mercredi
Jeudi
Vendredi
Samedi
Vérifier avec le marchand

Modes de paiement:

Évaluations et commentaires - Northern Computer Innovations Ltd

Quelle note donneriez-vous à cette entreprise?
3/5
  • Excellent
  • Très bien
  • Bien
  • Faible
  • Mauvais
1
0
0
0
1
    relevance:
    Langue:
    CamG500
    Par

    Thx to tech Gary, who understood and agreed my problem with new cpu fan from other place is that it being more efficient, draws only .17 amp, but my mobo is expecting to see aprox .7 amp draw, that why it says cpu fan error and says shutting down in few secs. He found one less efficient, no amp rating findable, but being lower quality, likely closer to what mobo expects. Yipee !! Mobo excepts it. Other places disagreed with my diagnosis, saying bring in mobo for examination. :-) :-)

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    User770443
    Par

    Worst business I've ever had an experience with or dealt not even worth 1 star Everyone I've talked to about them has multiple horror stories also, worst policies and slowest repairs, and a five day return policy took over a month to get a computer used it for two days and wouldn't work gave back for repair which theres a charge for, took 7 more days to tell me defective part, they said it'll take additional 6-8 weeks to get it fixed I wanted my money back and they said that's not an option

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ

    Me recommanderiez-vous cette entreprise?

    Vos amis connaissent peut-être cette entreprise? Partagez cette page sur Facebook et découvrez ce qu'ils en pensent!

    Contactez cette entreprise
    Fermer le menu